Sarake Doc:
modulaarinen sisällönhallinta
Sarake Doc on kollaboratiivinen työryhmäsovellus, joka on luotu tehostamaan ja helpottamaan organisaatiosi tiedonhallintaa. Docilla voit hallita modulaarisesti erilaisia sisältöjä, kuten työtiloja, dokumentteja, artikkeleja, tehtäviä ja keskusteluja. Sarake Doc on tietoturvallinen järjestelmä, jossa omistat aina omat tietosi. Käyttäjäystävällinen palvelu skaalautuu täydellisesti erikokokoisten yritysten tarpeisiin.
Sähköinen dokumenttien hallinta helpottaa organisaatiosi arkea
Sarake Docin avulla organisaatiosi tiedonhallinta helpottuu ja tehostuu. Tutkitusti n. 80% tietotyöläisistä hukkaa päivittäin aikaa tiedon- ja versionhallinnan ongelmiin, joista suurin osa olisi ratkaistavissa tiedonhallinnan paremmalla organisoinnilla ja toimintaa tukevaa järjestelmää hyödyntämällä.
Miksi Sarake Doc?
Sarake Doc – ominaisuudet
Keskitetty ratkaisu yrityksen dokumenttien ja muun aineiston säilyttämiseen ja hallintaan. Kaikki aineisto tallennetaan yhteen kertaan ja voidaan liittää eri yhteyksiin yhdenmukaisella tavalla. Mahdollistaa verkkolevyjen käytöstä luopumisen ja huolehtii versionhallinnasta.
- Työtilojen ja kansioiden ylläpito
- Dokumenttien luonti, muokkaus ja ylläpito (sisältäen versionhallinnan)
- Tiedon luokittelu ja automaattiset metatiedot
- Dokumenttien kierrätys työnkuluissa
- Työtilakohtaiset kalenterit, wikit, blogit, listat ja keskustelut
- Monipuolisesti mukautettavat dashboard-näkymät
Käyttöönotto tapahtuu helposti ja nopeasti eikä sen intuitiivinen käyttöliittymä edellytä laajamittaista käyttäjäkoulutusta. Järjestelmä on nopea eikä suurtenkaan aineistojen haku ja käsittely muodosta pullonkauloja. Aineiston löytäminen älykkäällä hakutoiminnallisuudella on vaivatonta. Lisäksi järjestelmä integroituu suoraan myös toimisto-ohjelmiin (Word, Excel, …). Sarake Doc toimii myös saumattomasti yhteen Sarake Signin kanssa, joten saat kätevästi sähköisen allekirjoituksen mukaan.
- Sarake Doc on nykyaikaisen sisällönhallinnan kulmakivi, joka tukee saumattomasti yrityksen menettelytapoja ja käytäntöjä. Sarake Doc sopii paitsi perinteiseen dokumenttienhallintaan myös muun digitaalisen sisällön (kuvat, CAD-kuvat, videot, ääni) sekä kontrolloidun aineiston (sopimukset, laatudokumentit, muut juridiset asiakirjat) hallintaan. Palvelun rajapinta mahdollistaa tiedon rikastamisen useista lähteistä.
- Saumattomasti integroitavissa sähköisen allekirjoituspalvelun Sarake Signin kanssa
- Monikielituki mahdollistaa käyttäjäkohtaiset kielivalinnat ja tukee näin useimpia organisaatioita.
Sarake Doc voidaan mukauttaa yrityksen tarpeisiin sopivaksi, niin ilmeen kuin toiminnallisuuksiensakin (mm. työtilat, työnkulut, tietomalli, sanastot) osalta.
Extranet-ominaisuudet laajentavat palvelun organisaation sisäistä käytöstä myös yhteistyöhön asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Full-versiossa mukana Extranet-sovellus.
Monipuolinen käyttöoikeusmalli, joka mahdollistaa käyttöoikeuksien rajaamisen tarpeiden mukaisesti (perustuen mm. rooliin, työtilaan, kansioon, dokumenttiin, luokitteluun). Aineisto on tarpeen mukaan jaeltavissa myös ulkopuolisille julkaisutoiminnallisuuden tai Extranetin kautta.
Sarake Doc perustuu uusimpaan teknologiaan. Palvelumme koostuu maailmalla tunnustetuista ja laajasti käytetyistä ohjelmistokomponenteista ja käytännöistä. Tällä takaamme, että Doc on käyttökelpoinen vielä vuosien kuluttua.
Sarake Doc on tarjolla pilvipalveluna tai asennettuna omaan konesaliin. Pilvipalvelun tarjoamiseen käytämme Suomessa sijaitsevia palvelinkeskuksia.
Etsitkö helpotusta dokumenttienhallintaan?
Kysy lisätietoa tai pyydä tarjous alla olevalla lomakkeella!